Промивка двигуна TEC 2000 Engine Flush 375 мл 2 шт.
Промивка двигуна TEC 2000 Engine Flush 375 мл 2 шт.
1 880 ₴
В наявності
Доставка
Детальніше про доставку
Оплата
Характеристики
Код товару
23070790
Виробник
Others
Состояние
Новое
Опис
Промивка двигуна TEC-2000
Один з перших і небагатьох препаратів, в якому не використовувалися хлоровані вуглеводні - а значить відсутність шкідливих випарів під час роботи препарату і чистіше довкілля.
TEC-2000 Engine Flush вважається одним з найефективніших препаратів для внутрішнього очищення двигуна. Його дуже легко використовувати в будь-яких умовах. Формула TEC-2000 Engine Flush присутня на світовому ринку більше 20 років і користується відмінною репутацією серед клієнтів, які професійно працюють на автомобільному ринку.
Як використовувати ?
TEC-2000 Engine Flush слід використовувати під час стандартної заміни масла.
Препарат доливати в двигун, в старе масло. Двигун повинен досягти нормальної робочої температури. Після додавання препарату двигун повинен попрацювати на холостому ходу близько 10-15 хвилин (автомобіль повинен знаходитися в провітрюваному приміщенні або на відкритому повітрі, щоб уникнути отруєння вихлопними газами). Після закінчення цього часу злийте старе масло, встановіть новий фільтр і долийте нове масло.
Якщо в двигуні є проблеми, такі як липкі кільця, нерівномірне стиснення, підвищена витрата масла або чорний дим, робота з препаратом повинна тривати близько 25-30 хвилин перед заміною масла.
Унікальна комбінація дуже ефективних миючих засобів і дуже ефективного мастила дозволяє використовувати препарат у всіх двигунах внутрішнього згоряння - бензинових, дизельних і газових. Експлуатація абсолютно безпечна для двигуна.
Дозування:
Однієї банки TEC-2000 Engine Flush об'ємом 375 мл вистачить на кожні 4-5 літрів масла (для мокрого зчеплення 5-6 літрів масла)
Коли слід використовувати промивку двигуна?
TEC-2000 Engine Flush складається з:
- мотор горить масло
- транспортний засіб випускає темний або синій дим
Якщо двигун горить масло і в результаті виходить темний або синій дим, це означає, що кільця мають опір спрацьовування і не торкаються стінок циліндра, в результаті пропускають масло в камеру згоряння.
- мастило виходить через пневмоторакс
- низька компресія
Якщо двигун не запускається, це може означати, що кільця були зашиті нагаром і застрягли в канавках кільця. Коли двигун працює, тиск у камері згоряння досягає нижньої частини поршня, знижує компресію в камері згоряння та видуває масло. Також є ймовірність механічного пошкодження кілець, це трапляється в 1 з 10 випадків.
- можна почути стукіт клапанів
- масло мінялося більше 15 тис. км
- масло старше 12 місяців
- машина в основному їздила по місту
- ви купили автомобіль чи двигун і не знаєте його історії
Подібні товари
Дивіться також
Покупцям
Умови повернення та обмінуУмови гарантії