Способи оплати
Післяплата
Оплата на картку «Monobank»
Оплата на картку «Приватбанк»
Способи доставки
Нова Пошта
За тарифами перевізника
Регіони доставки
Україна
Одеська обл.
Одеса
Харківська обл.
Харків
Дніпропетровська обл.
Дніпро
Кам'янський
Кривий Ріг
Київська обл.
Біла Церква
Запорізька обл.
Запоріжжя
Хмельницька обл.
Хмельницький
Херсонська обл.
Херсон
Вінницька обл.
Вінниця
Сумська обл.
Суми
Київ
Тернопільська обл.
Тернопіль
Миколаївська обл.
Миколаїв
Полтавська обл.
Кременчук
Полтава
Кіровоградська обл.
Кропивницький
Житомирська обл.
Житомир
Рівненська обл.
Рівне
Львівська обл.
Львів
Чернівецька обл.
Чернівці
Черкаська обл.
Черкаси
Чернігівська обл.
Чернігів
Волинська обл.
Луцьк
Закарпатська обл.
Ужгород
Івано-Франківська обл.
Івано-Франківськ
Донецька обл.
Краматорськ
Умови повернення та обміну
Повернення товару за рахунок покупця протягом 14 днів
Збережена упаковка і немає слідів використання
Умови гарантії
Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 6 місяців.
Для цього потрібно зв'язатись з менеджером та відправити товар з випискою в повній комплектації та рідній упаковці.
Термін виконання гарантійного обслуговування: від 15 до 30 днів. У випадку відсутності запчастин, термін може збільшитися, але не більше ніж на 60 днів.
Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарів під час отримання!
Гарантія не надається, якщо:
- є механічні пошкодження, які виникли внаслідок необережних дій покупця або інших осіб. А також, від впливу рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо;
- порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було здійснено несанкціоноване розкриття чи ремонт;
- серійний або IMEI номер, що зберігається в пам'яті виробу, змінено, стерто або не може бути встановлено;
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі.
Для цього потрібно зв'язатись з менеджером та відправити товар з випискою в повній комплектації та рідній упаковці.
Термін виконання гарантійного обслуговування: від 15 до 30 днів. У випадку відсутності запчастин, термін може збільшитися, але не більше ніж на 60 днів.
Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарів під час отримання!
Гарантія не надається, якщо:
- є механічні пошкодження, які виникли внаслідок необережних дій покупця або інших осіб. А також, від впливу рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо;
- порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було здійснено несанкціоноване розкриття чи ремонт;
- серійний або IMEI номер, що зберігається в пам'яті виробу, змінено, стерто або не може бути встановлено;
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі.