Яйце динозавра Джамбо Xxl розкопки археолог парк Sferazabawek 201786

Яйце динозавра Джамбо Xxl розкопки археолог парк Sferazabawek 201786 від компанії Інтернет-магазин EconomPokupka - фото 1
1 086 ₴
В наявності

Доставка

Нова Пошта
За тарифами перевізника
Детальніше про доставку

Оплата

Післяплата
 Оплата на картку «Monobank»
 Оплата на картку «Приватбанк»

Опис

Dinosaur Jumbo Egg XXL excavation mine fossil archaeologi

Динозаври є одними з найцікавіших доісторичних тварин, їх історія та будова викликають цікавість у небагатьох дорослих вчених.

Набір для копання великого динозавра Яйця - маленький дослідник чекає на пригоди! ???

Подорожуйте в минуле та відкривайте таємниці ери динозаврів із нашим набором для маленьких археологів! ??

Для маленького дослідника - Набір для археології ??

Набір для копання динозаврів - це не тільки захоплююча пригода у світ доісторії, а й навчання та розвиток навичок!

Пориньте у захоплюючу подорож у світ, де ваша дитина стане маленьким палеонтологом, відкриваючи та досліджуючи динозаврів. Практичні знання та розвага в одному??

Освітня пригода: Дитина крок за кроком відкриває таємниці, приховані в яйці, вчиться терпінню та концентрації. ??

Розвиток навичок: процес розкопок і складання скелетів динозаврів зміцнює ручні та логічні навички. ?✋

Безпечні та інформативні розкопки ?⛏

Уникайте безладу: обов’язково підготуйте робоче місце, захистивши поверхню від залишків штукатурки. ??

Простий у використанні: зануривши яйце, діти можуть легко виявити заховані всередині скарби за допомогою інструментів, що входять у комплект. ??

Що ви знайдете в наборі? ?⚒

Велике гіпсове яйце розміром 10 см x 10 см x 15 см приховує доісторичні скарби! ??

Археологічні інструменти: різець, щітка та молоток, які допоможуть у виявленні та дослідженні знахідок. ??

Навчальні картки з динозаврами познайомлять вашу дитину зі світом доісторичної фауни та флори. ??

12 дивовижних динозаврів для виявлення, збирання та колекціонування.

??Розміри упаковки: ??13 см x 12 см x 18 см ідеально підходить для зберігання всіх елементів набір і його легко носити.

Ваш маленький археолог готовий до пригод? З нашим набором ваша дитина може стати справжнім дослідником, подорожуючи в часі та вивчаючи історію нашої планети найприємнішим способом! ???

Зверніть увагу!
Для опису товарів застосовуємо машинний переклад! Якщо виникнуть питання чи непорозуміння - звертайтеся до менеджера!

Характеристики